Ενημερωθείτε για

Το Κέντρο Ειδικής Διαπαιδαγώγησης ΕΥΡΥΜΑΘΕΙΑ   στοχεύει στην προσέγγιση και την αποτελεσματική αντιμετώπιση των διαταραχών μάθησης :

  • δυσλεξία

  • δυσορθογραφία
  • δυσαριθμησία

 λόγου:

  • δυσλαλία
  • τραυλισμός
  • ταχυλαλία
  • διαταραχές άρθρωσης
  • δυσφασία
  • αφασία

ειδικής αγωγής:

  • ΔΕΠ-Υ
  • Αυτισμός
  • σύνδρομο Asperger
  • Ψυχοκινητική Καθυστέρηση

 

και συμπεριφοράς παιδιών,εφήβων και ενηλίκων.

 

Για να πετύχουμε το στόχο αυτό, δημιουργήσαμε ένα χώρο συνεργασίας διαφόρων επιστημονικών ειδικοτήτων για τη διάγνωση και την έγκαιρη αντιμετώπιση προβλημάτων που μπορεί να προκύψουν σε όλα τα στάδια ανάπτυξης της προσωπικότητας των παιδιών. Η ομάδα των συνεργατών μας αποτελείται από παιδοψυχίατρο, ειδικούς παιδαγωγούς,δυσλεξία, λογοπεδικούς, κλινικούς ψυχολόγους, παιδοψυχολόγους και εργοθεραπευτές.

 

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

 

ΒΙΩΜΑΤΙΚΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΡΑΜΑΤΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΓΙΑ ΕΝΗΛΙΚΟΥΣ

 

Να χαίρεσαι για ό, τι  έχεις επιλέξει .

 

Κάθε δουλειά, σχέση, σπίτι…

 

Είναι ευθύνη σου να το αγαπήσεις.

 

Αν όχι, άλλαξέ το.

 

 chuck palahniuk

 

 

 Η καθημερινότητα είναι δύσκολη, οι άνθρωποι γίνονται όλο και πιο μοναχικοί, οι αξίες χάνονται και δεν υπάρχει διάθεση για τίποτα. Όμως δε πρέπει να ξεχνάμε ότι σε όλο αυτόν τον αγώνα δεν είμαστε μόνοι μας. Υπάρχουν και άλλοι άνθρωποι σαν εμάς, που μας βαραίνουν τα ίδια πράγματα αλλά και που μας αρέσουν τα ίδια πράγματα. Είναι μια ευκαιρία λοιπόν μέσα από τα βιωματικά εργαστήρια της Δραματοθεραπείας με θεματικές ενότητες που αφορούν τις σχέσεις να εξερευνήσουμε τον εαυτό μας και τους τρόπους που σχετιζόμαστε με τους άλλους.

 

Από την στιγμή της γέννησης μέχρι τον θάνατο, ο άνθρωπος περικλείεται από σχέσεις. Από το πρώτο βλέμμα της μητέρας και αργότερα τις οικογενειακές, φιλικές, σχολικές, επαγγελματικές και κοινωνικές σχέσεις, ο άνθρωπος μαθαίνει να παίζει το παιχνίδι των ρόλων, αλλά και να διαμορφώνει την επικοινωνία του ανάλογα με τη μορφή κάθε επαφής. Επειδή αυτό δε συμβαίνει πάντα με λειτουργικό τρόπο είναι μια ευκαιρία να εξερευνήσουμε τις δυσκολίες μας. Είναι μια πρόταση για τα άτομα που θέλουν να γνωρίσουν καλύτερα τον εαυτό τους αλλά ακόμα δε θέλουν να μπουν σε θεραπευτική διαδικασία.

 

 

 Η Δραματοθεραπεία ανήκει στην ευρύτερη κατηγορία των Ψυχοθεραπειών μέσω Τέχνης (όπως η μουσικοθεραπεία, η χοροθεραπεία και η εικαστική θεραπεία) και μπορεί να λειτουργήσει σε ομαδικό ή ατομικό επίπεδο. Στόχος της Δραματοθεραπείας είναι να αναπτύξει την υγιή πλευρά του ατόμου, να το διδάξει νέους τρόπους διαπραγμάτευσης και αντιμετώπισης των καταστάσεων της ζωής του, επιφέροντας έτσι την ψυχική και συναισθηματική του ισορροπία. 

 

Βοηθά την έκφραση και πέρα από τον λόγο διευρύνει τον επικοινωνιακό ορίζοντα του ατόμου, κινητοποιεί την φαντασία και την χαρά του παιχνιδιού και της δημιουργικότητας.

 

Μέσα από τις τεχνικές της (role-playing, κίνηση, ζωγραφική, κατασκευή και αφήγηση ιστοριών, μάσκες κτλ.) επιτυγχάνεται η διερεύνηση των εμπειριών του ατόμου και η ανάπτυξη του φάσματος των συναισθηματικών και κοινωνικών ρόλων που διαδραματίζει στη ζωή του, ενώ παράλληλα αναδεικνύεται ο ρόλος του σώματος στη κατεύθυνση της ψυχοσωματικής θεώρησης του ανθρώπου.

 

Κατά τη διάρκεια εννέα μηνών (Οκτώβριος 2018 – Μαιος 2019), με μηνιαίες συναντήσεις διάρκειας τριων ωρών θα έχουμε την ευκαιρία, πέρα από την μέθοδο της Δραματοθεραπείας, να γνωρίσουμε καλύτερα και ο ένας τον άλλο.

 

 

 Ώρες εργαστηρίων: 11.00-14.00

 

Σημείωση: Τα εργαστήρια είναι βιωματικά. 

 

Δεν χρειάζεται προηγούμενη εμπειρία αλλά για την καλύτερη διεξαγωγή του, σας παρακαλούμε να φοράτε άνετα ρούχα και κάλτσες.

 

 

ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ

 

• Σάββατο 6/10

 

«Και νερό να ήμασταν θα είχαμε ριζώσει κάπου» 

 

αναζητώντας την ‘Αυλή των θαυμάτων’ του Ιάκωβου Καμπανέλλη

 

 Η αυλή του ’50 μοιάζει με τη γειτονιά του 2018. Μετανάστες, άνθρωποι που φεύγουν και άνθρωποι που έρχονται, οικεία σημεία που χάνονται, ανεργία, οικονομική κρίση. Και μέσα σε όλα αυτά, μέσα στις παράλληλες ζωές με διαφορά 70 χρόνων, οι άνθρωποι είναι εκεί, με το ‘ταρατσάκι’ τους, να αποζητούν τον ασφαλή τους χώρο. Να τον διεκδικούν και μακάρι, να τον κερδίζουν. 

 

 

 Σάββατο 3/11

 

 Μια εικόνα… κάποιες λέξεις…

  

Αν ένας πίνακας μιλούσε, τι θα μπορούσε να μας πει; Τι μπορεί να μας δείξει για το παρελθόν του; Ποιο είναι το παρόν του και τι ελπίζει για το μέλλον; 

 

Οι μεγαλύτεροι ζωγράφοι έχουν ασχοληθεί με το θέμα των σχέσεων. Ανθρώπινες σχέσεις, φιλικές, ερωτικές, η ανάγκη του ανθρώπου για το άγγιγμα και την επικοινωνία. Τι λένε όμως οι ήρωες αυτών των πινάκων; Ποια είναι η δική τους ιστορία, οι επιθυμίες και οι ανάγκες τους; 

 

Μέσα από το εργαστήριο θα διερευνήσουμε πόσο κοντά ή μακριά βρισκόμαστε από ένα έργο τέχνης, αλλά και πώς μπορεί να μιλάει για τα δικά μας προβλήματα και τα θέλω μας.

 

 Σάββατο 15/12

 

«Το δέντρο που έδινε»

 

 

Ανακαλύπτοντας πόσο διαφέρουν τα θέλω μας και πώς αυτό μεταφράζεται στην πορεία μιας σχέσης, όπως θα την επεξεργαστούμε μέσα από το παρελθόν και το παρόν και το πιθανό της μέλλον. Αλληλοσυμπληρώνονται οι ανάγκες μας; Καλύπτονται; Ή μήπως όχι;

 

 

* Η Ειρήνη Καβαλάρη είναι Θεατρολόγος – Δραματοθεραπεύτρια –Εκφραστική Εικαστική Ψυχοθεραπεύτρια. Εργάζεται ως δραματοθεραπεύτρια σε παιδιά στο κέντρο ειδικών θεραπειών "Ευρυμάθεια" και στο κέντρο " Bright minds" καθώς και σε ενήλικες τόσο σε ατομικό όσο και σε ομαδικό παιχνίδι. Συντονίζει βιωματικά εργαστήρια δραματοθεραπείας για ενήλικες. Εργάζεται ως επόπτρια Σε επίπεδο πρακτικής έχει συντονίσει ομάδες δραματοθεραπείας σε πληθυσμό με ψύχωση στη "Σεμέλη" και στο "Ηλιοτρόπιο"(2011,2012-2013) και σε μετανάστες γονείς στην " Κιβωτό του Κόσμου"(2011-2012).Επόπτρια στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Avi Goren Bar στην "εκφραστική κλινική θεραπεία μέσω τεχνών". Έχει εργαστεί ως θεατρολόγος στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Συμμετέχει ως σύνεδρος στα συνέδρια ψυχοθεραπείας μέσω τέχνης.

 

 

 

 



TA NEA ΜΑΣ


 

  • Για έβδομο συνεχόμενο έτος, πραγματοποιήθηκαν από το Κέντρο μας, οι αξιολογήσεις των νηπίων του παιδικού σταθμού Rollino μέσω του Αθηνά test, προκειμένου να ελεχθεί η ετοιμότητα εισαγωγής τους στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση .

     

>

ΤΡΕΧΟΝΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙA